May he rest in peace

Efter 15 crashar har livet lämnat min kära dator. Orsaken till den tidiga döden är för mig ännu okänd. Jag gjorde ju som man skulle? Behandlade den precis som jag hade behandlat mitt eget barn.
Jag sparkade och slog till den när den inte skötte sig. Jag släpade den hela vägen mellan mina hem, använde den som vilobänk och tappade den i marken ett par gånger. Jag använde den som bord och spillde ut alla tänkbara substanser. Jag slet ut sladden för att jag inte orkade stänga av ordentligt. Jag laddade ner över 20.000 låtar, filmer, spel och program tills hårdisken var fullproppad med alla tänkbara virus utan att bota den.
Jag förstår inte, vad gjorde jag för fel? Tur att man har en till dator i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0